milstone-logo
משלוח חינם בקנייה מעל 99 ש"ח

הכן ביתך לשיפוץ

הכן ביתך לשיפוץ

סביבת המגורים שלכם זקוקה לשיפוץ מורחב? החלטתם לשפץ את הבית אבל לא יודעים מהיכן מתחילים? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם לקראת הליכי שיפוץ.

הליכי שיפוץ מכל סוג ובכל סדר גודל הם ללא ספק תקופת זמן מאתגרת המחייבת אתכם להיערך בהתאם לכל היבטי השיפוץ, משלב הכנת סביבת המגורים לקראת שיפוץ, דרך יצירת מסגרת תקציב לשיפוץ ועד להתייחסות נקודתית לאופיין והיקפן של עבודות השיפוץ הנחוצות לכם.

שיפוץ – מתי הוא נחוץ ומתי מומלץ לקיימו?

הליכי שיפוץ נחוצים לכל אילו מביניכם המעוניינים לחדש ו/או לשדרג את סביבת המגורים ולכל אילו מביניכם הנדרשים לבצע אי- אילו פעולות שיפוץ לנוכח הימצאות בלאי במתקני הבית השונים. ברוב המקרים, שיפוץ מורחב בסביבת המגורים הוא פועל יוצא של השילוב בין השניים: גם צורך בחידוש כזה או אחר בסביבת המגורים וגם הכרח בתיקון מערכות שונות בסביבת המגורים אשר אינן פועלות כראוי.

את היקף וסוג עבודות השיפוץ הנחוצות לכם ניתן לקבוע בהתאם למספר פרמטרים כלליים כגון:

  • המצב התחזוקתי של סביבת המגורים
  • מסגרת התקציב העומדת לרשותכם
  • מטרות השיפוץ
  • גודל השטח המיועד לשיפוץ

שיפוץ מכל סוג ובכל סדר גודל, מומלץ לבצע לפני מועד אכלוס דירות לאחר רכישתן ולפני מועד אכלוסן. יחד עם זאת, במידה ואתם כבר מתגוררים בסביבת המגורים, ניתן לקיים את השיפוץ בכל תקופת זמן בה אתם יכולים להרשות לעצמכם לצאת מהבית ולא לשהות בו במהלך תקופת השיפוץ. במקרים ואינכם יכולים לעשות כן, ניתן לשפץ את סביבת המגורים בתקופות בהן אתם יכולים לצמצם למינימום את שהותכם בסביבת המגורים.

מהי החשיבות של הגדרת תקציב שיפוץ?

כל הליך שיפוץ מלווה בהוצאה כספית לא מבוטלת אותה חשוב ומומלץ להגדיר מראש, וזאת על מנת להימנע ממצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם מוציאים כספים שלא עומדים לרשותכם. לצורך כך, קיימת חשיבות רבה לתכנון הליך השיפוץ על כל מרכיביו והיבטיו השונים, ולצורך כך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם קבלני שיפוץ מנוסים ומיומנים המתמחים במתן שירותי עבודות קבלניות המותאמות לאופי והסוג השיפוץ הנחוץ לכם. כאשר אתם בונים את התקציב חשוב להתייחס גם לעלויות נלוות כגון: רכישת פריטי ריהוט חדשים, ביצוע עבודות ניקיון אחרי בניה ושיפוץ בסביבת המגורים וכדומה.

איך בוחרים קבלן שיפוצים?

עבודות שיפוץ בסביבת המגורים, מחייבות אתכם לשכור את שירותיהם של קבלני שיפוץ מנוסים ומיומנים המתמחים בכך. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזים במסגרת הליך בחירת קבלן שיפוצים:

  1. הניסיון והוותק המקצועי העומד לרשותו
  2. היקף עבודות השיפוץ בהן הוא היה מעורב באופן ישיר במהלך השנים האחרונות
  3. היקף השירותים המקצועיים המוצעים על ידו לאורך כל תקופת השיפוץ
  4. המלצות אובייקטיביות מצד לקוחותיו בעבר ובהווה

ומעל הכול, וודאו שמדובר בקבלן מוסמך ששמו מופיע בפנקס הקבלנים הרשומים שהוא למעשה הגוף המאגד את כל הקבלנים הרשומים בישראל ואת סיווגם המקצועי. חשוב לדעת – קבלני השיפוץ אותם אתם שוכרים לצורך ביצוע עבודות שיפוץ מורחבות בסביבת המגורים, מעסיקים ספקי משנה שכל אחד מהם הוא קבלן ביצוע בתחום כזה או אחר הקשר לתשתיות הבית/דירה המיועדת לשיפוץ.

כיצד מכינים את סביבת המגורים לקראת הליך השיפוץ?

אין זה משנה מה הן עבודות השיפוץ הנחוצות לכם והיקפן, לקראת כל הליך שיפוץ של סביבת המגורים, תדרשו להכין את סביבת המגורים באופן הבא:

  • פנו מחללי המגורים בהם עתידות להתקיים עבודות השיפוץ את כל פריטי התכולה והריהוט
  • פרקו מהקירות והתקרות גופי תאורה
  • כסו באמצעות יריעות ניילון פריטי ריהוט אותם לא ניתן לפנות מחלל בו עתידות להתבצע עבודות השיפוץ
  • פרקו דלתות פנים בהן תהיו מעוניינים לעשות שימוש לאחר השלמת הליכי השיפוץ

ופעולות הכנה נוספות בהתאם להנחיות המקדימות של קבלן השיפוץ.

עבודות גמר גם בתהליכי שיפוץ

עבודות גמר הן הגדרה כוללת לעבודות בניה שונות הנערכות לאחר השלמת הליך הבנייה ורגע לפני אכלוס הבית. גם כאשר מבצעים שיפוץ מורחב בסביבת המגורים חשוב להקפיד עם עבודות גמר הכוללות בין היתר ניקוי מרצפות מכל סוג, לרבות, ניקוי גרניט פורצלן לאחר שיפוץ, התקנת גופי תאורה ופריטי ריהוט נוספים המחייבים תלייה ועבודות גמר נוספות.

שיתוף התוכן באמצעות:
מוצרים שקשורים למאמר זה:
מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?

חייגו לטל. 03-6444039 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

×

עגלת קניות

מחפשים ייעוץ מקצועי? יש לכם שאלה?
נשמח לשמוע מכם

חייגו לטלפון 08-6110111 או השאירו פניה, ונציג משרדינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.